2014年3月9日 星期日

免疫系統問題

免疫系統問題

2014年3月8日 22:24
首先係到多謝幫過冬冬醫生: PAVC 呂大安醫生, Dr Anthony, Dr Glen, 灣仔獸醫中心 Dr Ian, 方舟動物醫院 Dr Karen

2月16號當晚游完室內泳池當晚冬冬好倦咁,但實情只游左15分鐘,我地唸住比佢休息一晚應該無事

2月17號一大早冬冬無慣常叫我地食早餐,我地起身見佢眼光光,就叫佢行出廳..頭側埋一邊枱不起,動作非常慢

2月17號早上6點即趕去方舟醫院睇急証, 醫生幫冬豬照左X RAY 第一節頸椎窄左,再當我同她講游水事故,醫生話有機會扭親整傷勁椎,並叮囑有所惡化即去PAVC

2月17號中午3點,因為還有些擔心所以向冬冬睇開的IAN 再檢查一次, 答案都是一級頸椎問題,並加重藥物份量,說好應3天內會有明顥好轉

2月20 冬真的有超明顥好轉....當事好像放鬆一點....藥物為14天,我還BOOK 了3月8日再覆診

3月3號最後一天藥食完

3月4號早上還同平時一樣,但下午回家見冬又側起頭來...冬爸還說觀察多一陣, 到晚上感覺冬越來越差, 即打去方舟DR Karen話不要來即去PAVC

當晚見PAVC Dr Glen, 見過冬後都是評為一級頸椎,還說她未好, 可能見我們咁擔心就順便來講驗血,如正常就拎藥回家, 出來report 非常好,只有肝指數高一點,因之前食了14日類固醇

3月5日冬食過藥後明顥無太大好轉,頭先可以枱起來,但感覺怪怪的, 無返向無目的,叫她訓佢左轉右轉,定下來眼都不是合起來訓

3月5日 下午5點....冬食第二次藥, 有胃口,有尿的.....

3月5日 下午7點....冬開始喘氣,我們以為藥力影响因為當日冬打過针都是有咁的反應, 過了幾分鐘利子不其然跌出來,還勁流口水...之後失禁了...我們即打PAVC 並說即來

3月5日 一去到見DR  Anthony 做了好幾個檢查, 冬當時只有一絲氣,眼對光都無反應咁, 醫生說腦炎.....並和我們是有可能幾小時後離開我們

3月5日 冬入左 ICU 我見到佢好努力咁望住我...但全身吾郁得,麻痺晒....我全家都癲晒係咁喊

3月6日冬好叻頂到早上由呂大安接手,並於早上9點50由助手回覆即做MRI 並抽腦細胞化驗

3月6日11點多照完MRI 冬冬都清醒了,

3月6 日12點呂醫生接見我們,第一句問你的狗係咪好蛇呱細胆,我們答是.....佢話佢依D病係由佢受驚嚇自己腦制迼出來令佢腦發炎的.....依72小時好緊要如過到好有信心醫返好冬冬, 並說好彩DR  Anthony睇到係腦炎,即落藥,吊住冬冬的命,如果吾係昨晚走了...................兩公婆都想喊出來,醫生話抽化驗落左快期,仲同我們講解MRI 結果,佢說腦炎,即落藥醫,發炎得好快同好勁.....

見過醫生去睇冬冬,衰妹竟然可以自己用前手枱高自己,真係好大進展,但當時還未落藥只係普通腦炎藥冬都可以咁好反應,落岩藥,冬冬一定好起來

3月7日呂醫生肋手回電,冬冬反應良好....暫時還在觀察如好穏定8號可以出院...

3月8日, 助手再一次回電說冬冬今日企同行都再穏定了,精神亦很好可以出院了,但如有任何情況差返要即回去...

冬冬之前左眼看不到因為左腦發炎, 腳亦無力行,現在全睇到,可以行但飲醉酒咁,頭還有小小側但問題不大可以慢慢好起來


療程: 今次冬冬醫療程係非常慢長的, 如冬冬進步理想最快都要醫一年,係依一年裏面每天都要吃藥,每3星期要回醫院打針一連2日的針.....

所有防疫針同瘋狗針都不能打...直到呂醫生話可以為止,所以冬冬不能見無打年度針狗友,因她抵抗力底會好易受感染.....不能激動, 會返發嗎?..會

感想: 我想講返成個過程出來係因為有好多朋友都未聽過依D病, 連我自己都未聽過, 呂醫生還讚我,當日見佢,佢要我由事發日起講出冬冬有咩行為上的不同,我全答上..她還說好有信心出院我會照顧得冬好好, 因為有小小不同就睇到佢地病情有無惡化.

每次見到朋友當狗吾舒服只會問人但又不會去見醫生,真的想話比大家知,時間係可以救返佢地一命, 腦炎病徵吾太大,但一旦發病就會好快死亡, 今次係因為我們快同預到好醫生

最後: 係到一定要開名多謝小冰媽佢係我地最無助時間陪住我地安慰我地, 虎家一樣即趕來醫院並車出車入,無言感激, Karen um...我吾知你想吾想我講,所以我都係吾講,冬冬家真係萬分感激你, 比比家不停咁安慰同叫我地震定

還有來過醫院,或者係facebook留言比面能量的每一位! 冬家今次經歷係依一世都吾會忘記

今日的冬冬是賺回來的, 每一天我都要知足,感恩.......珍惜眼前人真的下一秒係點樣無人知


今次腦炎令回想起冬有幾個特點可以注恴,因為同頸椎有時情況好似,頭有點怪枱不起還側, 行等好慢, 自己都不知自己想點, 萬無目的在家周圍行, 體重會短時間減輕, 到病發時會完全失控, 流口水失禁,嚴重仲會抽筋


好多人問有後遺証嗎? 我答,暫時太早醫生都未講到, 不過佢又吾駛讀書寫字..只要佢行得食得訓得..我好滿足了


依段時間冬冬都要靜養,所以朋友仔不能招待你們來探病啦,因為冬冬不能激動,同埋不能受細菌感染 冬家知道你們每一位都咁鍚肥冬就得啦!



多謝多謝...真的萬分感激每一位

16 則留言:

  1. We have not met before but I do follow udon's blog very closely because I also have a female corgi. Please take very good care of yourself and udon. You are so brave and should be proud of yourself and udon! Phoebe's mom.

    回覆刪除
  2. 多謝你Phoebe mom, 我地會努力架!

    回覆刪除
  3. 冬冬全靠有您哋呢對好父母,有您哋悉心照顧,冬冬一定會好快康復

    回覆刪除
  4. 之前以為冬冬正在康復,唉,都唔知愈攪愈大件事,睇嚟嗰次同之後嘅經驗真係嚇得好厲害。

    Blaze都係好細膽,大聲啲都會身震震嘅狗仔,我估因為咁所以佢最鍾意留喺屋企。我想問冬冬嘅腦炎種類英文叫乜嘢,可以的話我會去forum問吓康復有乜要注意。

    你哋都多保重。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我遲下好多時都見醫生,到時問佢拎個名,原來老人家話人嚇人嚇死人,係真架!今早冬痾血,又嚇到我半死,即趕去醫院,好彩係藥副作用吾係有咩病,食左藥好返好多了

      刪除
  5. 實在太震驚啦~ 我都以為冬冬康復中呢, 原來咁大件事!!
    多謝冬媽咁辛苦既時間都寫出呢次經驗分享, 依家出左院已經係康復第一步!! 冬爸冬媽要加油, 同冬冬一齊努力!!
    JimJim都係好細膽同神經質架, 我都係好怕佢有日會心臟病發!!
    幫冬冬做既胸背已經整好啦, 不過等冬媽有心情有空先再約啦, 依家最緊要照顧冬冬!! 加油!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次要左冬媽大半條老命,如Jim ma吾介意可否寄比我呢,咁我可以帶冬冬覆診時可以用,我mail 係winnie9707@yahoo.com.hk到時聯絡拎地址,多謝你真係整左比冬冬,幸運地仲可以用

      刪除
  6. 我想問下冬冬既腦炎只係因為佢既恐懼而形成嗎?會唔會係游水有水入耳開始?

    回覆刪除
    回覆
    1. 腦抽除化驗結果無菌,所以真係冬冬受驚後引發出來既病

      刪除
  7. 希望冬冬快D康復哂!!你都要加油!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,康復路係漫長,但冬家一定行得過

      刪除
  8. 好慘豬亞,祝毛孩早點康復
    Karen

    回覆刪除
  9. 照顧冬之餘你也要好好保重身體,這點你絶對明白的。
    雖然我什麼都幫不上,但我會在背後支持你們。p(^_^)q
    如果想傾訴,我願意借出耳朵。
    願冬,明天會更好 (^^)b

    回覆刪除