2014年2月21日 星期五

2月21日康復理想

好多謝大家關心, 話返冬冬今日情況比大家知先.....

今日佢行得好好架啦,早上還開始識叫醒我地食早餐添! 便便都變返1日2次,須然量吾多同比較硬,我覺得因為藥物影响啦,但痾到非常好!


仲有返笑容啦! 睇到都安落晒呀! 大家放心我地會比佢keep 住比佢閉關休息, 進度咁理想,冬爸話星期日可以帶佢落樓下曬曬太陽添!



 無人在家,都keep 住坐監歲月 wakakkaa..其實係想佢多d休息啫, 冬豬叻女,好快無事架啦!



今日我會打去間野到話冬豬情況比佢地知,因為今日先開始有返d心情,其實吾係想要投訴,或要求d咩,只係想佢地得個知字,留意下同佢地沖涼的哥哥姐姐,真係吾好再有冬冬事件發生了!

不過我本人係永遠都吾會再幫襯的!


2 則留言: